Miten yritykset, organisaatiot tai järjestöt käyttävät valitsemiasi sovelluksia tai ympäristöjä ja miten valitsemiesi ympäristöjen käyttö eroaa toisistaan?

Nyt tuli yllätys... Tutustuin kolmen suuren sairaanhoitopiirin sosiaalisen median käyttöön... Mielestäni informaatio oli melko suppealla alueella, oikeastaan vain omilla nettisivuilla. Ainoastaan ensihoidon osalta löytyi myös instagram- ja facebook sivuja. Yhdellä sairaanhoitopiirillä oli myös virallinen facebook sivu, joka painottui sen tiedottamiseen ja yleiseen keskusteluun.

Voisiko monella kanavalla olevilla tiedotteilla, sivustoilla yms. olla hyötyä? No kyllä. Tänä päivänä mahdollinen työntekijä löytäisi tiedon ja kaiken muun oleellisen juurikin niitä kanavia pitkin. Sairaanhoitopiirien nettisivuilta kyllä löytyi monipuolisesti tietoa, mutta mielestäni niiden päivitys ja muu ylläpito on hidasta. Nopeat tiedotukset ja esim. info"pläjäykset" olisi järkevämpi jakaa toisia reittejä pitkin. Voisiko myös tietoiskumaiset valistukset kohdentua paremmin nykyaikaisempia kanavia pitkin... Toivottavasti kelkka kääntyy ja informaatiotulva saavuttaa meidät ;)